Udostępnienie na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 14 dni od złożenia wniosku. Jeżeli termin ten nie może być zachowany, wnioskodawca zostaje powiadomiony o powodach opóźnienia wraz z podaniem nowego terminu udzielenia informacji, nie dłuższego niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej, od której przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji jest rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Wniosek o udzielenie informacji publicznej należy kierować na adres:
Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku
ul. Grunwaldzka 37, 13-306 Kurzętnik
mail: zskurzetnik@wp.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku