INFORMACJE NIEUDOSTĘPNIONE

Udostępnienie na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 14 dni od złożenia wniosku. Jeżeli termin ten nie może być zachowany, wnioskodawca zostaje powiadomiony o powodach opóźnienia wraz z podaniem nowego terminu udzielenia informacji, nie dłuższego niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej, od której przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji jest rozpatrywane w ciągu 14 dni.

 

Wniosek o udzielenie informacji publicznej należy kierować na adres:

Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku

ul. Grunwaldzka 37, 13-306 Kurzętnik

mail: zskurzetnik@wp.pl

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 czerwca 2022 07:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Goniszewski
Ilość wyświetleń: 834
04 października 2024 07:59 (Aleksandra Cybulska-Klonowska) - Zmiana treści zakładki.
14 czerwca 2022 07:57 (Marcin Goniszewski) - Zmiana treści zakładki.
14 czerwca 2022 07:48 (Marcin Goniszewski) - Dodanie nowej zakładki.